توضیحات:

همه محصولاتی که تحت برند جی‌اندبی می باشند داری 18 ما گارانتی در مقابل ایراداتی که در ساخت به موجود امده خواهند بود.

حمایت از مصرف کننده:

تمامی مفاد خدمات پس از فروش ارایه شده تابع قوانین حمایت از مصرف کننده نوشته شده اند و امکان تغییر آن براساس قوانین هر منطقه وجود دارد.

دوره زمانی گارانتی :

ضمانت تعویض کالا: تعویض کالا با دو شرط انجام میگیرد. اول اینکه، کالا در زمان ضمانت کالا به مراکز خدمات پس از فروش ارسال گردد، شرط دوم این است مشخص شود ایراد کلا در زمان تولید اتفاق افتاده. لازم به ذکر است تعویض کلا تا 7 روز بعد از اریه فاکتور رسمی امکان پذیر میباشد

ضمانت کالا: کلا های تحت برند جی‌‌اندبی تا 18 ما دارای ضمانت میباشند که کارخانه تضمین میکند در این دوره بازه زمانی اگر محصول دچار خطاهای از رو مشکلات کیفیت بشند را به صورت رایگان انجام دهد.

 اگر تعمیر کار تشخیص دهد که کالا از نظر کیفی به مشکل خورده است باید دستگاه را به صورت رایگان تعمیر کند و تعمیر کار باید ضمانت دهد که کالاهای تعویضی تا یک ماه بدون مشکل کار کند. اگر این تعمیر در زمان گارانتی اتفاق بیفتد به زمان گارانتی میتواند اضافه بکند. لازم به توضیح است که در این شرایط زمان گارانتی محصول بعد از تعویض  قطع باید توسط فروشنده رسمی به تاریخ جدید تغییر پیدا کند.

در چه صورتی از مشتری وجهی در قبال تعمیر دریافت میگردد.

  1. فاکتور رسمی کالا وجود نداشته باشد
  2. کلا از گارانتی خارج شده باشد
  3. کلا توسط نماندگی رسمی شرکت تعمیر نشده باشد
  4. از مواد مصرفی جی‌اندبی در کالاهای تحت برند این شرکت استفاده نشده باشد(از کاتریجی به غیر از جی‌اند‌بی در چاپگرها استفاده شود)